17. märts 2014

Saame tuttavaks.


Tere.
Kirja kirjutan siis teile, mu kallid külastajad. Väga suur soov oleks teiega tuttavaks saada. Kes te olete, kuidas te mind leidsite ja kui tihti külastate seda blogi?
Ma siis natuke tutvustan teile ennast. Mul on suur pere: mees, 3 poega, 2 kassi ja koer.
Elame ühes väikses Eesti linnas. Oleme üks tavaline eesti pere.
Mina kogun retsepte, huvitun ravimtaimedest ja tegelen käsitööga.  Retseptide kogumisega hakkasin ma tegelema juba siis, kui olin üsna noor. Hobi tekkis tänu ühele mu heale tuttavale, kes kogus välismaiseid retsepte, tõlkis, proovis jne. Kuna minu ema oli kogu aeg palju tööl, õppisin ma enda eest hoolt kandma ja seega ka süüa tegema üsna varakult.
Ma ei mäleta kuidas ja millal, aga ükskord sattus mulle kätte Salme Masso raamat "Rahvaste toite". Selle abil tutvusin ma igasugu roogade, maitseainete ja nippidega. Sealt saigi alguse minu armastus toidu vastu, mis on alles siiani. Tänaseks on mul palju kokaraamatuid, on ka palju ajalehtedest võetuid retsepte, internetist ümber kirjutatud retsepte, kuid ikkagi kõige südamelähedasemateks on jäänud Salme Masso retseptid. Oi kuidas ma tahaks, et oleks temaga tuttavaks saanud, kui mitu korda olen köögis temaga mõttes rääkinud. Kui te teaks te vist mõtleks, et ma olen hull :) Ta on mind  palju õpetanud, tänu tema raamatule olen ma saanud üllatada ema ja nüüd ka oma peret ja külalisi. Ka siin blogis on väga palju tema retsepte, kahjuks pole ma kirjutanud iga ta retsepti juurde ta nime, aga üritan kõik retseptid läbi vaadata ja tema nime lisada.
Kõik retseptid, mis siia on lisatud, olen ise läbi proovinud nii et, kui on küsimusi küsige julgemalt. Ja üldse tahaks ka kuulda teie arvamust, teie soove, kõike mis teil öelda on, palun kirjutage.
Juhul kui teil peaks olema vaja mõnda retsepti leida või vene keelest tõlkida, kirjutage, ma hea meelega aitan. Mul on palju venekeelseid retsepte kogutud ka mu venekeelsesse blogisse.
Nüüd ma siis hakkan lõpetama, ma ei tea kas keegi üldse loeb seda juttu, aga kui loete, palun vastake. Kirjutage, jään ootama teie vastust.
Saame tuttavaks!!! :)

Kõike kaunist teile!!!!
Natella.

2 kommentaari:

Lehed

Külastusi :

Вязаный брелок лисичка крючком

Вязаный брелок лисичка крючком